Alireza Noura

دکتر علی‌رضا نورا

نماینده مورد تایید مراکز بین المللی EXIN هلند، ITSMF انگلستان و ISACA آمریکا در ایران

سابقه تحصیلی:

کارشناسی ریاضی کاربردی، دانشگاه صنعتی شریف ایران

کارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره وری، دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تهران- ایران (رتبه یک کنکور ورودی کارشناسی ارشد)

تحصلات تکمیلی و حرفه ای رشته تحول دیجیتال در کسب و کار، دانشکده کسب و کار دانشگاه استنفورد – آمریکا (مرحله پایانی و دفاع از تز)

دارای مدارک بین المللی ITIL Expert ،ISO 20000 ، COBIT ، ISO 27001، ISO 9001، Prince 2 از مراکز بین المللی EXIN هلند، ITSMF انگلستان، DNV نروژ ، ITpreneurs هلند، ISACA آمریکا

آدرس ایمیل

alireza.noura[at]gmail.com

صفحه اینستاگرام

info@haji-studiare.com

شماره تماس

09374812449

تلگرام

@teachertelegram

آدرس

تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، ساختمان 110

اهم سابقه تدریس

برگزاری بالغ بر 150 سمینار، کارگاه و دوره های بین المللی در حوزه استانداردهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت پشتیبانی مراکز فناوری اطلاعات، مدیریت حاکمیت فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه های IT  و همچنین امنیت اطلاعات

سابقه تدریس این دوره:

بالغ بر 80 دوره و کارگاه بین المللی در حوزه مدیریت پشتیبانی مراکز خدمات IT

اهم سابقه کاری

مدیرعامل شرکت مشاورو آموزشی راهبردهای فناوری بیلبی استرالیا (هم اکنون)

مدیر دپارتمان تحول دیجیتال خدمات فناوری اطلاعات بانک استرالیا و نیوزلند ANZ BANK (دو سال)

مدیر خدمات فناوری اطلاعات در شرکت بیمه استرالیا BUPA (چهار سال)

مدیر خدمات فناوری اطلاعات شرکت برق استرالیا CitiPower Australia (پنج سال)

مشاور پیاده سازی استاندارد خدمات IT در دانشگاه RMIT استرالیا (شش ماه)

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت رایزن سامانه گستر(پنج سال)

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات آریانا (سه سال)

اهم سابقه پژوهشی

  • عضو کمیته فنی استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 در اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  • عضویت در انجمنها و مراکز اعتباردهی داخلی و خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و سیستم
  • 15 سال سابقه مشاوره و ممیزی در حوزه فناوری اطلاعات و سیستمها به سازمانهای دولتی و خصوصی
  • مؤلف و مترجم کتب:
    • سیستم مدیریت امنیت اطلاعات 2002 BS7799-2: در سال 84
    • استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO / IEC 20000 سال 86
    • بکارگیری شش سیگما در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات