جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مرکز آموزش‌های آزاد
    • درباره مرکز
    • افراد مرکز
    • سازمان‌ها و نهاد‌های همکار
    • گالری تصاویر
  • همایش‌ها
  • دوره‌ها
    • فنی مهندسی
      • برق
      • مهندسی پزشکی
      • صنایع
      • مکانیک
      • عمران
      • معماری
      • شهرسازی
      • کامپیوتر
      • مواد و انرژی
    • هنری
      • موسیقی
      • سایر دوره‌های هنری
    • علوم انسانی
      • روانشناسی
      • مدیریت
      • حقوق
    • ورزشی
    • سازمانی
      • نظام مهندسی
      • شهرداری
      • استانداری
    • کالج زبان
    • مجازی
    • عمومی
  • اخبار
    • خبرهای مهم
    • خبرها و اطلاعیه‌ها
  • ویدئوهای آموزشی
    • تاکسیرانی
      • آموزش‌های بدو ورود
      • آموزش‌های ضمن خدمت
    • فنی و مهندسی
    • موسیقی
    • زبان
    • نظام مهندسی
  • ارتباط با ما
 
  • 051-36029305
  • olc[at]sadjad.ac.ir
  • درباره مرکز
مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه سجاد
  • صفحه نخست
  • مرکز آموزش‌های آزاد
    • درباره مرکز
    • افراد مرکز
    • سازمان‌ها و نهاد‌های همکار
    • گالری تصاویر
  • همایش‌ها
  • دوره‌ها
    • فنی مهندسی
      • برق
      • مهندسی پزشکی
      • صنایع
      • مکانیک
      • عمران
      • معماری
      • شهرسازی
      • کامپیوتر
      • مواد و انرژی
    • هنری
      • موسیقی
      • سایر دوره‌های هنری
    • علوم انسانی
      • روانشناسی
      • مدیریت
      • حقوق
    • ورزشی
    • سازمانی
      • نظام مهندسی
      • شهرداری
      • استانداری
    • کالج زبان
    • مجازی
    • عمومی
  • اخبار
    • خبرهای مهم
    • خبرها و اطلاعیه‌ها
  • ویدئوهای آموزشی
    • تاکسیرانی
      • آموزش‌های بدو ورود
      • آموزش‌های ضمن خدمت
    • فنی و مهندسی
    • موسیقی
    • زبان
    • نظام مهندسی
  • ارتباط با ما
0
ورود / عضویت

Service Desk

خانهفنی مهندسیصنایعService Desk
حالت مطالعه
Service-Desk2

هدف برگزاری دوره

کارشناسان میز خدمات فناوری اطلاعات (Service Desk) و مرکز ارائه کننده خدمات پشتیبانی (Support Center) به عنوان نقطه تماس اصلی مشتریان محسوب می‌شوند.

این امر بسیار مهم است که این کارشناسان ارائه کننده بالاترین سطح کیفی خدمات رسیدگی به مشتری (Customer Care) باشند.

تمرکز دوره آموزشی Support Center Analyst بر ارائه خدمات موثر به مشتریان، تاکید بر مهارت‌های حل مسئله و عیب‌یابی، رویه‌های پاسخگویی تماس، مدیریت حوادث، مهارت‌های ارتباطی و معرفی فرآیندهای چارچوب ITIL به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی16 ساعته است.

دوره (Support Center Analyst)HDI-SCA مطابق با استاندارد معرفی شده توسط مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه سجاد و موسسه HDI برگزار می‌گردد.

مخاطبین دوره

  • کارشناسان میز خدمت فناوری اطلاعات (Service Desk/Help Desk/Support Center) و واحدهای پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات
  • کارشناسان واحدهای فنی فناوری اطلاعات که با کاربران نهایی در تعامل هستند.
  • پشتیبانی فنی Frontline که باید مهارت‌های اساسی در مدیریت و اولویت بندی حوادث و کاهش تشدید حوادث را بیاموزند و نیاز به تسلط بر مهارتهای اساسی خدمات مشتری مورد نیاز برای مدیریت مشتریان دشوار و بهبود رضایت مشتری دارند.

و کلیه علاقمندان به مباحث مرتبط با امور پشتیانی خدمات را تشکیل می‌دهند.

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

در این دوره سعی می‌شود تا شرکت‌کنندگان در انتها، مفاهیم زیر را به صورت کاربردی بیاموزند:

  • فرآیند مدیریت حوادث از شناسایی و ثبت تا بسته شدن حادثه
  • مهارت‌های کلیدی تفکر برای حل مسائل به سرعت و بصورت مداوم
  • مهارت‌های ارزشمند گوش دادن و استراتژی‌های موثر ارتباطی
  • تکنیک‌های اثبات شده برای بهبود ارتباط با مشتریان (کاربران)
  • استراتژی‌های موثر برای مدیریت مشتریان (کاربران) پر دردسر

محتوای این دوره آموزشی به شکلی برنامه‌ریزی شده است که در کنار آشنا شدن شرکت‌کنندگان با فرآیندهای کلیدی ITIL در حوزه پشتیبانی نظیر Incident و Request، مهارت‌های اصلی مورد نیاز در این حوزه را نیز فرا خواهند گرفت. باید توجه داشت که بخش اعظمی از انتقال اطلاعات در بحث‌ها و گفتگوهای حین دوره صورت خواهد گرفت، پس طبیعتا مشارکت فعال حاضرین در دوره امری بسیاری تعیین کننده در کیفیت برگزاری دوره خواهد بود.

پیش نیاز های این دوره آموزشی

برای این دوره پیش نیاز خاصی در نظر گرفته نشده است. اما آشنایی با استانداردها و روش‌های موجود در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات می‌تواند به درک بهتر مفاهیم ارائه شده در دوره از سوی مخاطب کمک کند.

سرفصل های آموزشی

جلسه اول

نقش تحلیلگر مرکز پشتیبانی

جلسه دوم

چارچوب ساختاری خدمات و پشتیبانی

جلسه سوم

فرایندهای مدیریت خدمت

جلسه چهارم

ابزارها، فناوری و تحویل خدمت

جلسه پنجم

درک معیارها

جلسه ششم

اصول ارتباطی

جلسه هفتم

عیب‌یابی و مدیریت حوادث

جلسه هشتم

مهارت‌های مدیریت مشتری

جلسه نهم

توسعه شخصی و حرفه‌ای

برچسب: تحلیلگر مرکز پشتیبانی فرآیندهای کلیدی ITIL فرایندهای مدیریت خدمت فناوری اطلاعات مرکز پشتیبانی فناوری اطلاعات

دوره های مرتبط

آردوینو

برنامه نویسی بردهای آردوینو

هدف برگزاری دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی با مدارات آردوینو در این دوره چه آموزش داده می شود؟ برنامه نویسی…

Revit Architecture

دوره نرم افزار Revit Architecture

در این دوره چه آموزش داده می شود؟ در این دوره، دانشجویان علاوه بر آموزش حرفه‌ای نرم‌افزار Revit با فاز…

آموزش پردازش سیگنال های بیولوژیک با استفاده از نرم افزار متلب

در این دوره چه آموزش داده می شود؟ در این دوره تلاش است تا با استفاده از داده‌های واقعی کلیه…

MS Project

آموزش نرم‌افزار MS Project 2019

در این دوره چه آموزش داده می شود؟ شناخت قسمت‌های اصلی و قابلیت‌های نرم‌افزارMSP توانایی استفاده از MSP در مدیریت…

نظرات

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

از 3,200,000 تومان

پاک کردن
امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
از 3,200,000 تومان
تعداد دانشجو : 0
نوع دوره: غیر حضوری (آنلاین)
4 جلسه (هر جلسه 4 ساعت)
مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه سجاد / شرکت رایزن سامانه گستر/ شرکت بیلبی (استرالیا)
زمان برگزاری : یکشنبه و سه‌شنبه 14-18
646 بازدید 0 دیدگاه
دکتر علیرضا نورا
دکتر علیرضا نورا

دسته: برق، صنایع، عمومی، کامپیوتر
تبلیغات

درباره مرکز

هدف ما، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، نیاز محور و پاسخ به تقاضای فراوان جامعه شاغل در صنعت و خدمات به فراگیری مهارت‌های جدید و کاربردی است.

  • مشهد، جلال آل احمد64، دانشگاه سجاد، ساختمان شماره یک، طبقه همکف، دفتر مرکز آموزش‌های آزاد
  • 051-36029305
  • olc@sadjad.ac.ir
دسترسی سریع
  • صفحه نخست
  • اخبار
  • درباره مرکز
  • دوره ها
  • دانشگاه سجاد

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش آزاد دانشگاه سجاد می باشد.
ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد کد تایید (00:30)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت